stora tjejen & kontorshund

Den lilla gråa i familjen har växt upp & jag har nog ingen rätt att
kalla henne valpen längre.. Hon springer omkring med
löptrosor och är allmänt ungdomlig.
Ungdomligheten betyder ju oxå att hon måste vara separerad från Mr C
som under löpet har börjat jobba på kontor. duktig hund!

Ded här bilden fick jag skickad till min sagolikt braa telefon igår.
Men eftersom telefonen är just så sagolik så gick bilden inte att
leverera.. jag fick spana upp den på telias hemsida istället.

Med det  ville jag tala om att någon där ute kan ge mig en ny telefon!

Ps. det är snö ute!


Lämna ett avtryck
Postat av: Angelica

Och jag som trodde vi skulle ses på hotellet på lördag:(

Postat av: Anita

Tror nog att han trivs på ditt kontor :-)



Åååhhh, har ni snö!? Så orättvist.

2008-10-28 @ 11:35:56
Postat av: AnnaKK

Perfekt att kunna ta hunden med sej till jobbet! :-)



Kikade runt lite i din blogg, och vad KUL med en tjej som håller på med hundar och jakt osv!

2008-10-29 @ 08:34:05
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Kattis

Mysigt med kontorshund. Min förra hund gillade inte att gå in i serverrummet...

2008-10-29 @ 12:03:33
URL: http://najlonqueen.blogspot.com

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback