läskig insikt!

jag har kastat alla mina målarprylar..
jag har kastat alla mina målarprylar..
jag har kastat alla mina målarprylar..
Jag kan inte måla.. vafan ska jag då görare för..
Waah! hejdå färgen, hejdå penslarna, hejdå dukarna, hejdå allt.

Nästa steg i mitt kastabortgrejerliv är att komma över
min fruktansvärda separationsångest.. över alla tidigare
ögonskuggor, ja ni hörde mig rätt.. ögonskuggor!

När jag började med Mary Kay insåg jag kvaliteten i dom skuggorna.
Jag använder idag aldrig några av dom jag haft sen tidigare, aldrig.
Men skiljas från dom är jag nog inte riktigt redo för.. än.

back to flyttpackarverkstan. tjarå


Lämna ett avtryck
Postat av: Vanja

Vart ska du flytta? :)

Postat av: Frida

Men, ge till mig? :D

2008-09-25 @ 19:53:30
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: meone

gaaahhh!!

jag veet, har samma problem men bort ska dom :p

2008-09-26 @ 01:49:08

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback