ska man skratta eller gråta?

Läs debatten efter den här arikeln och tala sedan om för mig
om jag ska skratta eller gråta.. ?!

Jag måste nog tycka att det är helt skadat vilka vridna åsikter
endel människor bär på. öppna upp ögonen för tusan!



"Det är bara det att jägarna skriker så högt bara för att överrösta
sina samveten så ingen annan hörs! Men det skulle dom egentligen
inte behöva eftersom deras samveten verkar vara stumma när det
gäller jakt på björn.

Du har helt rätt i det du säger men tyvärr så är vapenbärarna (jägarna)
inte mottagliga för argument utan skulle mer än gärna utrota alla rovdjur!"

Detta är ur debatten jag skriver om här ovan..

Lämna ett avtryck
Postat av: Liz

Jag vet då inte, va fan, jaga på, annars ha man ju björn springandes inne på stan snart..

Folk tror att folk som jagar bara gör de för att jävlas med djur eller nå..

skratta tills du gråter ? ;P


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback