Stegtävling!

Stegtävlingen har börjat!
Korpen har en stegtävling, det är galet många lag anmälda.
Självklart Infocare oxå.. vi är tre lag, indelade avdelningsvis.
Såklart är jag med i laget med minst antal deltagare, såå
vi får pinna på betydligt mer än de andra.

Vi har grym kämparanda och trampar mest hela tiden. : )

Något får vi säkert ut av skiten.
:-)



UPDATE:

Efter uppläxning av Lag DIA måste jag väl tala om att mitt lag fått
fler tävlande vilket gör att vi inte längre har minst antal deltagare.
Här bedrivs ingen osanning, bara sen uppdatering

;-)

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare.

Lämna ett avtryck
Postat av: Dia

Du bedriver osanning i din blogg. Dia har minst antal deltagare.

InfoCare DIA 7 st

InfoCare Kundtjänst 8 st

InfoCare CA 11 st



Bene creat, bene diagnoscitur et bene clausum

Postat av: Sofi svarar

jag bedriver inte osanning. Endast smått seg i mina uppdateringar ;-)



Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare.

2009-05-15 @ 10:35:22
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback