Valborg

Bara några få timmar tills vi styr kosan mot Lappland och Dorotea.

toppen!

trevlig helg,
Sh


Lämna ett avtryck
Postat av: Camilla

Trevlig helg! Gå inte för nära elden om du besöker någon sorts brasa ikväll! :-)

2009-04-30 @ 14:40:40
Postat av: Sofi svarar

Camilla:

Ha ha, nej jag ska prova hålla mig undan :-)

Detsamma gäller dig :) vi ses!



förbered dig för promenad på måndag.

Postat av: Emma

aa blev verkligen småkär i den där hammocken. & med tanke på hur skönt det är att ligga & vaggas i en sån där på sommar känns ju en köp väldigt nära :)

2009-05-06 @ 14:57:41
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Camilla

Barcelona mot United i finalen! Kan det bli bättre?? Har du planer eller ska vi våldgästa Tanja??

2009-05-07 @ 10:31:08
Postat av: Sofi svarar

Nej det kan nog fasen inte bli bättre, jag röstar för att vi våldgästar Tanja! :D

2009-05-07 @ 15:09:52
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Tanja

Kul att jag har nåt att säga till om!! :-P men ni är så välkomna så..

2009-05-07 @ 16:12:11

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback