Trötthetens dag

Jag svär, jag är mitt allra allra allra tröttaste!
Facinerande hur man kan vara såhär trött och ändå hålla sig vaken.

IKEA igår var braskit. Förutom den minimala ynka detaljen som gör
att vår nya säng inte går att använda för tillfället.
Mittbalken var slut. slut slut slut!

Den kommer med post på tisdag.
Bara vi får ihop skiten kommer jag sova som en guuud.

:-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

här är en till som nyss varit på IKEA ;) för vår del var det några lampor som var slut som inte skulle komma in på två veckor, men å andra sidan har vi typ en kvarts resa dit så vi dog inte :P men irriterande är det allt...


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback