Dorotea - Stugun på 4h

Det omtalade vädret här i Norr har uppenbarligen ställt
till med en hel del besvär. Inte minst i trafiken.
Full förståeligt.

När jag efter 4h i micran äntligen var framme i Stugun var
jag grymt nöjd över mig själv.
Trots oplogad väg och lapphandskar i luften tog jag mig
fram till mitt mål utan några större misstag.
Det misstag jag gjorde var väl att fara ut i snöyran med en
Nissan Micra överhuvud taget.  Men skam den som ger sig.

Jag, A & syster fotade überfräscha egobilder innan hotellvistelsen
i lördags. jag har ännu inte beskådat underverken men rykten
säger att dom landar i min burk ikväll.  spänannde.

Det planeras nu en ny photoshoooot.
I like it!

En sak är säker. Jag måste köpa en kamera.
& ev börja plugga.

Trevlig dag,
Sh

Ps. -27,5 i stugun i morse.

Lämna ett avtryck
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

Posta bilderna!! (^^,)

Postat av: Frida

Ja, kom hit och plugga!

2009-02-12 @ 11:20:14
URL: http://blogg.fjii.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback