Jag är utmanad!

& jag tänker minsann anta utmaningen.

Vilken mat äter du ofta?
Älg?

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Beror på vad värdinnan gjort sig förtjänt av. ? eh. jag vet inte.

Var sitter du helst när du bloggar?
In my FABULOUS kontoshörna. I like it

Köper du ofta Triss?
Nix.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Mitt afrika. Det bästa. jag svär.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Som om någon skulle ha missat det, Jag har inga TV kanaler.

Regler för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar härmed:

President Crook
Lady Malin
Saos
Emma



Tjockis på Jimi med största beundraren (i klänning) nedanför.


Jimi Hendrix himself.

Lämna ett avtryck
Postat av: Kid

jag har köpt triss en gång, det var högsta vinsten :)

2009-02-02 @ 20:00:46
Postat av: SofiH

I know : )

Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: kul kul! ska ta tag i det så fort överbliven tid finnes! (^^,)

2009-02-03 @ 00:17:23
URL: http://saos.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback