Lovande väder?

hah! våra störtsköna planer inför helgen ser ut att gå i kras.
Kanske får vi trotsa kyla och snöfall och göra det bästa av situationen.
Brukar som bli smått kul i alla fall.

idag började byggarbetarna eller vad dom nu är för något att riva badrummet
på riktigt. Lägenheten är inplastad och säkerligen jättefin.
Hur kunde någon ens få för sig att vi skulle bo där under tiden dom bygger?
Det går ju faktiskt inte. eller?

Vi har flyttat in  hos svärmor och får mat på bordet och obegränsat med
dusch och toalett.. ja obegränsat med badrum i överlag känns det som.
i jämförelse med vad som erbjuds i No hit iaf.

jag har en Negativ dag och huvudet spränger.
Det är sånna dagar jag tycker synd om folket omkring mig.

i morgon är det fredag
I like it!


Lämna ett avtryck
Postat av: Eva Jönsson

Stackars Sofie!!

Hoppas dom skyndar sig bli färdiga med er lägenhet. Fast att få mat färdiglagad är ju aldrig fel =) ! Jag klippte mig idag =) ! Jätte nöjd, frågan är nu bara om jag kan få till frisyren igen !!!????

Saknar dig !

2009-02-05 @ 21:08:31
Postat av: sara

Härligt! Ja, det gör vi :)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback