Skotertur!

Har just kommit innanför dörren från en grymt
skön tur med skotern...
Efter att vi grävt fram skotern från hela vinterns snö
och sen oxå tagit oss från gården vill säga.
Blev det någon trevlig bild kanske jag delar med mig.

Jag har en fullspäckad söndag att se fram mot.
Hoppning kl. 10.00 i Ammer, Coda träning efter det och
till slut, om vädret tillåter, längdskidor.
I like it!

Ska hoppa in i duschen och sen ställa mig i köket för att
knåpa ihop lite dumlekakor.
Tänka sig vilken bra hemma fru jag skulle kunna vara
!

Sh

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Hemmafru i Furste?

Postat av: Kia

Kakor är inte så dumt. Smaskens

2009-02-15 @ 18:36:01
URL: http://www.kiasguidedog.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback