Vicks blue active

Jag trycker i mig halstabletter..
Av någon underlig anledning sitter vi ett par stycken
här på kundtjänst och ap hostar. det är hemskt mysigt.

Att hosta kan lindras av halstabletter har jag aldrig förr fattat.
Men det gör det, det funkar verkligen. suverääänt!
Det jobbiga med det hela är att så fort min blåa vicks tablett
är slutt, då startar skiten igen. Vilket ger ett resultat av att man
måste äta dom hela tiden... spara på dom i det sista för att sedan
proppa i sig en ny. Det blir rätt många halstabletter och om man
läser på påsens baksida står det ett och annat om överdriven
konsumtion av detta blåa påhitt.
Jag ska nog hitta ett annat sätt att bli fri hostan..

hejda

Lämna ett avtryck
Postat av: Andrea

Hej Sofi! Såg att du lämnat en kommentar i min blogg, blir så glad att se att folk faktiskt vill läsa den:) Läste om ditt försök att lindra hostan.. Jag har också åkt på förkylning, men detta gör att jag inte orkar jobba. OCH JAG HATAR ATT VARA HEMMA!

Men jag fick igång bloggandet iaf :) Ha det fint! Kram!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback