Sista veckan

Det är onsdag. i morgon torsdag, sen fredag.
På måndag börjar allvaret igen. jippi.

Har flängt hit och dit senaste veckan och nu är jag i Dorotea igen.
Pappa Bear har klippt gräset så nu behöver jag inte oroa
mig för att trampa på dessa nått mer:



I torsdags åkte mannen, jag & Äna till Åre. Fredan var vigd för Fäviken.
Bra val, inte en vattendroppe på hela dagen, lördag och söndag bestod av hällregn.
Vi trotsade ändå regnet och tog en tur till Tännforsen för att fota vattenfall på lrödan.
Sen ville resesällskapet hem, så sagt och gjort. Vi åt lunch & packade ihop.
Vi var tillbaka i Stugun efter mniddagstid.







Tappert försök till nånting som blev absolut ingenting.

Lämna ett avtryck
Postat av: Camilla

Härliga foton på ett vackert landskap!

Postat av: Sanna

svar jamen visst är det så, annars ser det ju bara ut som en IKEAkatalog ;D



jodå det är bara bra med mig. ligger i soffan o chillar med min nya dator. så nice! :)



å bilderna dina är lika fina som vanligt! :D

2009-07-30 @ 20:21:36
URL: http://saos.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback