Halsont?

Mitt i stekhetaste sommarhettan frodas elaka bacillusker  i min hals och
gör den AJ AJ AJ!  Dumma, man kan väl inte bli sjuk nu heller...

Igår var vi på Zoo, ur fotovinkel var det ballt.. annars tycker jag nog att det är rätt
trist med inlåsta djur på fel ställe i världen. Jaja. i alla fall...
Hoppades iaf på en häftig Fotodag men alla djur var dock lika hängiga som
vi pga, den ovan nämnda, sommarhettan.. (dagen blev häftig ändå, såklart)


Tiger vill ut


Fjällräv är trött


Apa är deppig

Karusellerna var färgglada, men jag fångade bara en gul korg på bild.
Det fanns ju rosa...

Har pillat i mig en ipren och vitaminer (jaja, jag vet) så nu ska jag somna och vakna
friskast i hela Jämtland i morgon.

Tjingpling!


Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Så himla häftiga bilder du tar! Dödsläckra.

Postat av: Jennykusin

Ja alltså, varför fotar du en GUL korg när det fanns rosa?? :)

2009-07-06 @ 14:16:17
Postat av: Sofi svarar

Jenny: Precis den frågan gör mig sömnlös om nätterna så snälla, kan vi glömma det där nu? :-)

2009-07-06 @ 18:53:14
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback