Midsommar

Då var det midsommar igen.
Förra året var jag i Tumba och roade bästa kusin Frida.

Och på tal om Frida;
Umeå trippen med Fridi var till belåtenhet.

Elis skötte sig och frida blev friskare och min huvudvärk

höll sig på ett helt okej avstånd. vi överlevde alltså.

Frida och Elis kom iaf hem med fina rosetter.

grymma vovve! Läs mer

jaja, tillbaka till midsommar.
Jag, J och hundarna åker norrut om ca 1h.
Mellanlandar hos Vet A-K Eng i Hammerdal då Codas öga är
som niagarafallen i klibbigare form. (okej, det var en överdrift)

Vi spenderar helgen i stugan med mor och far + morbror med
hela skaran så det blir säkert bra.
Yr lovar några solstrålar så jag tror på dom.

Efter en tid av ganska mycket mörker börjar nu ljuset infinna sig.
Jag känner mig mer motiverad och skönt glad!

:-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Thank you för the helg! Sorry att jag var mitt tråkigaste och sjukaste jag men det verkar ju inte som du dött av tråkighet iaf. :D


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback