Renovering.. hur lång tid kan det ta?

Den 25 januari hamnade vårt duschvatten hos grannarna.
En vecka senare revs allt i vårt badrum ut.
Idag 2 mars, 1 månad senare alltså, har vi fortfarande inget
badrum. hur lång tid kan det ta?!

Jag ser verkligen fram mot att få flytta tillbaka och ha ett
fräscht badrum istället för det sunkiga vi hade tidigare..
Det ska bli grymt skönt att ha ett golv som mest troligt inte
lutar. Det ska bli grymt skönt med lite mera space!
aahh. I like it!



Mannen är sjuk. förkyld.
Jag känner hur halsen börjar göra uppror.
Jag vägrar bli sjuk nu. jag verkligen vägrar!

Sh

Lämna ett avtryck
Postat av: Mamma Inger

Usch, förkylningar är inte kul. Jag nyser, hostar, snörvlar och dricker KanJang så till helgen när ni kommer ska jag vara alert igen. Hoppas ni också kryar på er så att ni kan njuta av den fantastiska Lapplandsluften. Vi hörs och syns. Kramar till er alla!

2009-03-02 @ 10:27:01
Postat av: Sofi svarar

Mor:

Thank you! bäst för ni att ni är friska till helgen!

Det ska jag oxå vara. : )

Kram tillbaka!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback