Elsa

När jag ändå är i foto farten så kan jag ju passa på att
presentera den nya familjemedlemmen, Elsa.

Hon bor tillsammans med den vita terriern och kallar
min far och mor för hennes husse och matte.

Ja, Elsa heter hon ja. Även om Gäddan vore ett mer passande namn.


Elsa. Plotthund/Östsibirisk Laika
observera hennes bruna ögonfransar ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Mamma Inger

Ja, hon är ju onekligen söt när hon fastnat på kort och inte kan öppna "gäddkäften" :) Skoja bara, hon är söt på riktigt också även om hon har fått en del gener från den norrländska gäddan. Elsa längtar efter dig Sofi så att hon har en till att anfalla på morgonen. Kram

2009-05-12 @ 23:19:47
Postat av: Sofi svarar

maaami: Jag förstår att hon längtar efter mig. Eller äre min temporära sovplats hon saknar? ;)



Postat av: Vanja

Åh vilken söt tös :)

Min hund var västsebirisk laika så jag har lite förkärlek till laikor ;)

2009-05-13 @ 09:25:24
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Patricia & Duke

åh så vacker! :)

2009-09-23 @ 11:51:43
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback