Hundsjukhus ?

Kanske skulle man ha tagit in på ett hundsjukhus.
Permanent boende på hundsjukhus..

Där kan man alltid få hjälp, inte vänta i telefonköer, på besökstider.
Ingen som åker på semester och inte kan vara anträffbar på 100 år.

För det är ju precis så det känns, när man verkligen verkligen behöver
få tag i en veterinär.
Alla har semester, alla har fullbokat fram tills om 4 veckor.. VEM kan
vänta i 4 veckor när man behöver akut hjälp NU?

jaja.. drama queen som man är... ibland.
Men allvarligt, visst vore det skönt att bara ha någon som kunde säga
att det faktiskt inte är någon fara ?
Jag skulle nog önska mig någon som kunde berätta hur fasen man
får in salvan i Codas öga utan att han ska bryta nacken av sig själv.

herregud. Coda är billig just nu. 

och ja, jag är frustrerad. och kanske lite ledsen över att han
är sjukling mest hela tiden.

hejdå

Ps. Min far Bear gav mig ett ypperligt tips på salva i ögat.
jag ska prova direkt jag kommer hem.

Visst borde man införskaffa VAH, Vård Av Hund ?
jaja, jag ska i alla fall Vahha i eftermiddag.

Lämna ett avtryck
Postat av: Sara

Sätt dig på honom (alltså inte med hela dig men den tyngd som krävs) tryck ned huvudet/halsen och du har händerna fria för att få in salvan i ögonen.

2009-05-15 @ 13:53:40
Postat av: Sofi svarar

han sprattlar och ålar sig och har sig så det är omöjligt.



jag håller på lägga upp en strategi för hur jag ska lyckas lura honom.. :-)

Postat av: Frida

Är det verkligen möjligt att Elis uppför sig bättre än Coda på en punkt? :D



Jag säger ju du ska flytta hit, här är det alltid nån klinik som har akutöppet dygnet runt! :)

2009-05-15 @ 18:43:48
URL: http://www.fjii.se
Postat av: emma

God kväll! :)



Jag har precis haft en frågestund i

min blogg & nu är svaren ute :D

Du får gärna titta in! :) <3



// EB

2009-05-15 @ 21:07:17
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kan inte J hjälpa dig då, han sitter du fixar salva eller tvärtom?

2009-05-15 @ 23:45:29
URL: http://bossejuniors.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback