Fugelsta by night

Jag tog med mig kameran på promenaden
igår kväll. det var väldigt väldigt mörkt och
alla bilder blev bara skit.

Det var verkligen mörkt men vi har faktistkt
lampor genom byn. Såklart inte genom hela,
det vore väl alldeles på tok för enkelt.

Så högt upp på min inköpslista står just nu:
ordentlig pannlampa alt. ficklampa

Annars kommer jag skrämma skiten ur
mig själv i vinter. Det går ju inte :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Vi får köpa stora ficklampor på fredag! =)

Postat av: Jennie

hahaha ja om ja ska komma på fler blodpaltskvällar så skulle ficklampor verkligen göra promenaderna lite mer avslappnade.

2009-10-27 @ 18:53:15
URL: http://wallj.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback