Sofi shoppar från skogen

Det är lördag. Det är helg. Helt fabulous!
Veckan har varit i segaste laget, men nu äntligen
är det lördag.

Jag har firat in lördagen med shopping!
Här i skogen får man nöja sig med att beställa via
nätet. Någon stad kommer inte på fråga idag.

I veckan traderade jag hem en dansmatta till
ett utomordentligt pris. Det är svettigt, kan jag lova.
Fick blodad tand sen förra helgen då jag och Jw satte
vår lilla tjejkväll i verket.  Tradera är bra skit.

Fick även hem ett paket från cdon här omdagen
som innehöll, inget mindre än, Leilas "a piece of cake".
VILKEN BOK!

Nu är nog shoppandet från skogen över för ett tag.
Någonstans i bakhuvudet finns faktiskt det faktum
att det snart är jul.  Jul betyder utgifter. så är det bara.

Have a nice day!









Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback