1 - 0 till Coda

Dagen började med att jag glömde kameran hemma.
Bra Sofi! Tackade mig själv gott då jag i alla fall hade
telefonen med mig. Trevlig idé det där med kamera i
mobiltelefonen :-)

Blåsten hade avtagit under natten, vilket var till stor
fördel för dagens jakt som slutade med en orrhöna i
backen för Mr Coda.

Vi hade fler fågelkontakter och Coda jobbade på riktigt
bra. Fågeln satte sig gärna i tätskog och det var trixigt
att ta sig fram, vilket gjorde att de till slut flög.
Coda följde och hittade dem igen, skällde bra gjorde han oxå.
Jag är en stolt och nöjd matte.

Värmen steg efter lunchtid, så även blåsten.
Vi kokade oss lite kaffe, packade ihop och åkte hem.
Dagen har varit toppen!







Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Åååå grattis. Glöm inte ge "spetskudden" en riktig puss mellan öronen. Hoppas komma ut en sväng ikväll efter jobbet.

Postat av: Anna

Har det gått bra idag eller? Det ser ju ut som det iaf :)

2009-09-01 @ 15:16:53
URL: http://plustjugofem.blogg.se/
Postat av: skogstokig

=)

2009-09-02 @ 07:59:06
URL: http://skogstokig.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback