Heeeejdå kompis!

Detta inlägg är helt och fullt tillägnat min kompis, Änabanäna,
som nu drar sig neröver landet för att söka lycka på annat håll.

Jag själv tycker nog att Dorotea kommer bli en aningen trist,
då jag inte längre kommer ha någon att blåsa såpbubblor eller
fota vattenfall med, ingen kommer heller vilja tillverka en egen
hemmastudio i sitt kök och fota pärer och rödlök med mig längre.

Men. Jag och filur tänker hälsa på Anna i hennes nya hem i södern
och därifrån är det dessutom supernära till Lisseberg och det gillar iaf Jag!
(Supernära om man tänker som en norrlänning. Ni andra kan va tyst.)

Om jag måste ångra att jag inte gjorde något innan Anna tog sitt pick
och pack och drog så måste det vara det faktum att människan inte
har ett endaste jäkla foto av mig där jag inte gör mig till eller har
en ruggigt snygg grimas. Det innebär att Anna kommer minnas mig
som en förvriden Doroteabo, inte alls som den ordentliga tjej jag är!
Dessutom så har dessa bilder dykt upp i tid och otid på nätet under
hennes bloggkarriär & jag har inte superofta haft möjlighet att ge igen.

Så just därför avslutar jag med några bilder & säger
LYCKA TILL! HOPPAS DINA NYA VÄNNER OXÅ GILLAR KAMEROR!

Anna vid min stuga - våren 2008

 

Jag & Anna besöker Lajksjöfestivalen ihop. Juli 2008

Hårt att vara på Lajksjöfestival?


Anna besöker mig i Bomsund, hösten 2008

 

Vi hänger på Frösön en heldag + kväll i Juni 2009

 

Vi fotar tågrälsar & Doroteas kyrka i november 2009

 

Hade jag haft en aning om vars jag lagt undan mina skivor med

mängder av bilder från förr så kanske jag hade kunnat hämnas

lite på min kära vän Anna. Men dom ligger i säkert förvar i någon

låda, redo att dyka upp när man minst anar det ;-)

 

VI SES NÅNGÅNG! hejdahejda!




Lämna ett avtryck
Postat av: pörrrrt

men gud, heida äna!

2010-08-31 @ 22:13:29
Postat av: Anna

Tack Sofi, å jag har visst ett fin foto av dig, taget i Åre. Just nu sitter jag på golvet i min nya lägenhet och funderar över vars jag ska börja någonstans. Har fått igång nätet i alla fall och det är ju en tröst så här på en plats där man inte hittar någonting. Måste få tag på blommor och gardinggrejer! Det första jag gjorde i Falköping var att trampa i hundbajs. KUK!

Postat av: Tanja

Jag finns nog inte i dorotea speciellt ofta, men befinner du dig i jämtland och letar fotokompis så finns jag ju här :) kram

2010-09-02 @ 12:33:10

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback