Mot Västerbotten!

Så fort jag slutat jobba idag så åker vi mot Dorotea.
Tänkte spendera helgen i stugan och bara ta det lugnt.

Såattee, Trevlig helg!

:-)

Om man tittar lite noga här så ser man både jag och min bästa Anna i bubblan.
Mest ser man Anna. Jag är inte så jäkla enkel att få syn på helt enkelt


Lämna ett avtryck
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Hej vännen =)



Jo han är ju piggare idag så imorron ska han på fjällvandring med sina klasskamrater!

Så nu har vi inhandlat fika säcken och letat rätt på fjällvandrar ryggsäcken!

Hoppas dom får fint väder imorron!



Blev ingen träff med dig =/

Men på lördag va M bara bakis och vi tog oss inte för nått. På söndag bakade jag och tvättade medans M stor städade båda toaletterna.



Kan inte fatta att du snart ska ha bebbe!

Såååå spännande alltså!

Budade hem en snuttefilt från tradera i helgen.

Fast jag tror Sam kommer få den.

Skulle behöva köpa några till bebben oxå men vill först veta vilket kön det är. Så det får vänta tills h*n kommit ut!



KRAMAR!!!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback