Nittiofjärde - nittioåttonde

2010 08 02 - kollar in spjälsängar i förrådena

 

2010 08 03 - Nytt golv ska på plats!

 

2010 08 04 - blumma

 

2010 08 05 - Blumma

 

2010 08 06 - Golvet är på plats


Lämna ett avtryck
Postat av: Ninuz med Tjorven i magen

HIttade ni någon spjälsäng då?

Mikael ska få fara in på ikea i Haparanda och köpa en vit säng åt lill bebben =)



ja du, tänk om dom kunde fördela illamåendet så det blev rättvist!

Fast å andra sidan så kan jag knappt gå vissa dagar och det är inte så kul det heller. Har grymt ont och när jag är ute och går så känns det som bebben är på väg ut! Otrevlig känsla. Samma som då jag väntade Sam. Ett tryck neråt.



Ja vi får höras av sen.

Natti natti kramar från mig och Sam <3

Postat av: Eva

Man ser sig själv större än vad man egentligen är oftast. Ögat har lite svårt att vänja sig vid förändringen. Haha. Därimot tyckte inte jag att jag var speciellt stor med Adrian, men det tyckte alla andra. Haha. Nu är jag gigantisk enligt mig själv men den är nog rätt normalstor för sin vecka. Vi får se på Onsdag vad SF-måttet visar.



Ja, det här med medicin är något man helst vill undvika i den mån det går. Men samtidigt vill man inte må som ett as heller. Man är ju som ett vrak och kan liksom inte riktigt ta till sig att njuta fullt ut av graviditeten. Men vad väljer man mellan pest eller kolera? haha



Den 26/11 är det beräknat att liten ska komma. Så 100 dagar kvar är det på Onsdag, MINST! 100 långa helvetiska dagar. haha. Ja, du vet ju hur det är;)



Vad tror du att ni kommer få? Har du någon känsla?

2010-08-16 @ 22:52:16
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback