Käre träningstomten...

Eftersom jag bor i skogen & vill kunna träna på ett smidigt
sätt under 2011 och framåt så hade detta underlättat avsevärt:

1. Crosstrainer
2. Motionscykel
3. Wii fit plus till Nintendo wii.
4. Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010 till Nintendo wii

Kanske måste jag slå till på något av träningsspelen i
mellandagarna i alla fall. Har första wii fit spelet sedan tidigare
och tycker det är lite roligt faktiskt, gissar att uppföljaren lär vara bättre :-)

 




 

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Nina

Ja se där, sportfåne ;) Skämt å sido, vill oxå ha Jillians tränings skiva. Men måste ju även införskaffa en balance board. Å den är ju inte billig. Å jag tror fan inte att tomten läser min blogg! Hoppas ni mår bra allihopa <3 kram kram

Postat av: Björn

Motionscykel är det enda jag vet vad det är av det du räknat upp. Hyr en av Eliahs mormor, hon har en;-)

Förresten hur gick det när Coda var uppe i Dorro och jagade fågel med den där "Bear"? Har du några bilder kanske?

2010-12-05 @ 19:35:38
Postat av: Camilla

Såg en julklapp till Eliah igår.. Men den kostade typ 700 spänn så jag hade inte råd... Det var iaf en Barca dräkt! Jätte söt men förmodligen alldeles för stor...

2010-12-06 @ 10:54:11
Postat av: Sara

Superroligt att du också antar utmaningen, ju fler vi blir ju roligare :-) Här ska vi peppa varandra. Jag ska faktiskt göra några av maxtesterna idag och lägga upp resultaten i bloggen, spännande! Kramar

2010-12-06 @ 16:23:56
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag tar mig ju inte iväg och tränar nått då man måste ha barnvakt då M jobbar borta.

Då äre ju kanon om man kan träna hemma då barnen somnat!

Måste verkligen komma igång! Trivs inte direkt i min kroppshydda =/



Kommer ni hem nått under jul?

Kramiz

2010-12-06 @ 20:54:32
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sofi svarar

Björn: haha jaa, jag har redan försökt lägga beslag på den men den används tydligen :)



Ang jakten så tror jag bestämt att en viss bear har skickat bilder. Får kanske knåpa ihop något inlägg om det sen :)



Camilla: MEEEEN OJ! En sån skulle ju grabben helt klart haft! :) (hade den inte vart så dyr hade jag köpt en till Hugo i ett tappert försök att Inte få honom till ett Unitedfan ;)

2010-12-11 @ 19:24:40
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback