Det kallas semester

Yehey! Inge jobb på tre veckor.
Det är så skönt. det är så fantastiskt.

Jag, J och alla fyrbeningar befinner oss i
Dorotea och vi gillare. Iaf jag och hundarna, J kan jag
väl inte svara för. Vi får helt enkelt anta att han gillare :-)

Igår var vi en sväng till stugan & blev uppäten av knotten.
Det är verkligen ofantligt mycket kryp.
En elak broms(?) bet mig på armen här om dagen..
Jag har fortfarande en svullnad på ca 10cm i diameter &
armen känns allmänt tung & orkeslös.

Men vad gör ett fettobromsbett när man har semester ;-)
Men om någon har ett supertips på hur man kan lindra skiten
- Välkomna att dela med er! Allt mottages tacksamt & lyckligt!

Nuuu ska vi njuta av semster & hoppas på att solet tittar fram
mellan molnen emellanåt. Ha det!

Sh

 

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Ingela Lindberg (Ristos matte)

Wow, hur lyckades du fånga den blixten? Är den från igår? Fy tusan vad dundrade här i Nappsjö då...

2010-07-18 @ 22:26:30
Postat av: Kattis

Håller med föregående - WOW alltså, fattar inte hur du lyckas fånga blixtarna på foto. Började jobba idag efter 3 veckors semme, och vad händer, jo klockan ringer inte. Vaknar av att Svante la sej över mitt ansikte, då är kl 06.15 och jag skulle börja 7. Full panik när vi ff bor i stugan och har över 4 mil in till stan. Blää. Jag brukar smörja in lite cortisonsalva på mina monsterbroms- och knottbett, det brukar hjälpa. Ha det gott å krama vovvarna.

Postat av: Nina med Tjorven i magen

Xylocain salva gör susen ;)

2010-07-19 @ 22:09:13
URL: http://ninuz.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback