Midsommar 2010

Midsommarhelgen spenderades i stugan i Avaträsk.
Skönt med en extra dag på helgen. Hade gärna haft fler
dock, men man ska väl vara tacksam för det man får :-)

Om man får gnälla i en blogg, vilket jag nog anser att man får
då det är min egen så måste jag nog tycka att helgen gick för fort
& att den innehöll allt för mycket illamående. Jag är less på att
må pyton nu.

Käre gud, kan jag få sluta må illa snart? pliz!

Jag har mängder av bilder från Midsommar men 95% av bilderna
innehåller de personer som faktiskt var med och firade midsommar
med oss. Såatttee.. ja, jag brukar ju inte lägga upp bilder med
folk på, förutom Äna, och kommer knappast göra det nu heller.

Nästa midsommar ska jag fota sånt som går att publicera i en blogg.
Det är ett år dit. Undrar just om vi får finare väder då? 2011.

Alla ni som var med i stugan och läser här just nu.
Tack för en trevlig helg. Jag hoppas jag inte tråkade ut er alla
med min otroliga oenergi och opåhittighet.

Nästa midsommar ska jag inte må illa.
Midsommar 2011 ska bli solig, varm och illamåendefri.
Så det så!

vi hade faktiskt lite sol i alla fall

Coda gillar Avaträsk

Mys


Lämna ett avtryck
Postat av: Anna

Tack själv! :)

Postat av: Frida

Nästa år ska du och the kid fira midsommar med mig!

2010-07-02 @ 02:23:35
URL: http://www.fjii.se
Postat av: Inger

Tack själv! Det var ju bara synd att vi inte vann kampen i kubb men vi får ta revansch nästa gång :)

2010-07-02 @ 08:22:31
Postat av: Sofi svarar

ingo: Klart vi tar igen det nästa gång. vi får vara lite tydligare med Regelboken då tror jag bestämt ;-)

2010-07-02 @ 18:39:07
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback