Myggjakten, i brist på andra jakter

Det måste vara någon form av rekordår.
Rekord med mygg. Jag avskyr det. Jag avskyr dom.
Dom invaderar mitt sovrum, mitt hem och mitt liv.

Jag försöker tala om för dom att "LÅT MIG VA".
Ingen lyssnar. Ingen bryr sig.
Myggor är ena irriterande, jobbiga och egotrippade varelser.

Sååattee, i brist på annat att jaga för tillfället är jag mitt
uppe i Myggjakten. Hur länge den håller på vet man inte.
Det återstår att se. Jag tror inte vi behöver oroa oss
för att jag utrotar hela stammen i alla fall.

det står förövrigt 1-1 i första semin mellan Uruguay - Holland.
Inte så trist 1-0 mål av Holland. Inte alls.

Tillbaka till Vm! hejda!

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback