Brasilien - Elfenbenskusten

Kan någon förklara för mig:
Vad var det som hände egentligen?

Jag känner mig fortfarande frustrerad efter allt fulspel
& alla fettomissar från domarens sida.
Synd på Kaka. Jag gillar Kaka.

Grymma shower från Brassarna i alla fall & sånt gillar vi!

Jag tror fortfarande att Argentina vinner VM.
Och eftersom jag fattar att jag har sjukt många
fotbollsintresserade läsare sååå:

Vilka tror ni vinner VM?


Lämna ett avtryck
Postat av: Anna

USA! Har ingen aning om de en tar sig vidare från gruppspel men om de gör det så känns USA som det nya Grekland.

Postat av: Camilla

Hade du frågat innan VM så hade jag sagt att nu är det j....la Englands tur, men efter en minst sagt kass början så tror jag nog Tyskland eller Argentina!

2010-06-21 @ 07:14:32
Postat av: Sofi svarar

Camilla: Ja, jag är inte sämre än att jag, förutom Argentina, tror att Tyskarna har en bra chans oxå.

2010-06-21 @ 23:09:35
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback