Inte alltid en dans på röda rosor

Ibland mår jag som ett utskitet äppelmos,
idag var en sån dag. Men nu mår jag bättre.

Ibland blir inte saker och ting som man tänkt sig.
Vår lilla tapetsering är en sån grej.
Det tar mycket LÄNGRE tid än planerat & det blir
mycket mer saker gjor... men istället får vi
ett helt fräscht rum. Det är bra skit.

Danmark fick stryk av Holland idag. 0 - 2.
Danmark gjorde självmål.

I jämförelse med danmarks självmålsskytt
skulle jag nog kunna säga att jag idag mår Bra.
Mitt illamående med tillhörande utskitskänslor går
faktiskt över - i morgon är jag nog mig själv igen.

Målskytten däremot - Ja, han får nog dras med det
där några dar till..

Inte för att jag direkt tror att Danskarna hade någon
chans på vinst i den matchen ändå.
Men iaf.

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback