Välkommen Golv!

Jaa, det tog ju lite längre tid än planerat det här med
renoveringen av det som ska bli sovrum.
Golvet är snart på plats och i morgon ska jag måla
sista varvet på dörren & spackla igen lite skarvar.
På lördagmorgon börjar vi tapetsera.

Jag har tur. för min världsbästa moor kommer hit
i morgon kväll för att hjälpa mig med tapeterna!
Tjoho!


Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Vem har lagt det där snygga golvet? =0

Postat av: Nina med Tjorven i magen

Men vilken tur att din mamma kommer och hjälper till! En hjälpande hand kommer aldrig olägligt ;-)

Kommer bli jätte fint!



Ja att tiden går fort! För fort om du frågar mig! Hinner som inte njuta av Sam´s småbarns tid.

Den 23 augusti börjar han dagis. Stora killen!



Stora regniga kramar från oss =)

2010-06-18 @ 10:55:57
URL: http://ninuz.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback