VM vs TAPETSERING

Hur varvar man Fotbolls VM med Tapetsering?

Det som skulle kunna tala för att välja tapeterna
före fotbollen är nog det faktum att sovrummet faktiskt
blir klart nån gång.. Sen slipper man dom där sabla
tutorna som alla åskådare verkar lagt vantarna på
i Sydafrika oxå.

Idag har vi spacklat klart.
I morgon ska vi till Ösd & sen sätta upp Cover up grejen
på väggarna & mest troligt även måla taklister.
På söndag Får vi förhoppningsvis upp den riktiga tapeten.

Har jag tid för Fotboll?
Såklart! Frågan är bara vilken match jag har tid för.
Återstår att se om jag sitter bänkad framför
Messi eller Rooney i morgon eller kanske Müller på söndag.

Ni som känner mig vet nog redan vad jag själv hoppas på ;-)

Jag tror på Argentina
Fast kanske också Spanien.. eller Brasilien. Eller kanske Tyskland.
Eller England?! Eller varför inte Italien?

Eller nej förresten.. inte Italien.

Lämna ett avtryck
Postat av: Tanja

Rule Brittania!!!!!

2010-06-12 @ 12:54:30

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback