Tapeter - i stugun!

Det är mitt i veckan & jag har alldeles precis slutat för dagen.

Jag & J var på bygghandeln i stugun idag på lunchen.
Hade hört ryktesvägen att det skulle finnas tapeter där.
OCH JA! det fanns det.. vi tror nog att vi lyckas
fixa tapeter därifrån till både gästrum/sovrum och "filurens rum".
För det är ju så att det tänker flytta in en liten filur i våra liv
omkring 1 oktober om allt går som det ska.

Ganska tydligt att den redan flyttat in i mitt liv i och för sig.

åter till tapeterna...
De båda sovrummen vi har på övervåningen har tapeter från
1800 talet ungefär. Nära nog i alla fall.
Dom är helt klart i stoort behov av att bli utbytta, om dom så
bara ska användas till förvaringsrum så förtjänar dom nya
tapeter!

Undrar just om jag har några tapetseringsskills sen förra gången.
Det lär ju märkas!

Nu ska jag åka iväg till stallet för lite hoppning! tjohooo.
Trevlig kväll!


Lämna ett avtryck
Postat av: Eva

Nja, illamående är jag hela tiden.. Men har sluppit spy på 4 dagar, fram tills idag:( Då vart jag sur.

Här hemma är vi sjuka i vanlig ordning, tycker vi varit sjuk nog länge och mycket nu:(



Ha du fått någon mage än då? Här ser man bara mest tjock ut, som alltid;) Men vikten var minus 4 kg idag, men det gör ju inget:) Gick upp 3 kg med Adrian så vi får väl se vart det slutar denna gång.

Vet ni könet på lillfilur?



Kram

Postat av: Monica

Grattis så mycket till den lille/lilla. Har hört ryktesvägen att det är en liten på G. Vad roligt att det blir så många småttingar här i byn som är ungefär i samma ålder.

2010-05-26 @ 19:05:24
URL: http://www.andersson.se
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja det är bara jobbigt att bli stor snabbt! Känns lite gruvigt då jag redan blivit så stor, men om jag skulle ta bort all feta så skulle jag inte haft lika mycket "bebis" mage!

Det är roligt at handla mamma kläder! Hade gärna hängt på men ska till Umeå och bo på hotell om drygt en månad! Längtar



Hoppas det gått bra i stallet ikväll!

Kramiz!

2010-05-26 @ 21:06:04
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Linda

MEN GRATTIS! Va roligt!

2010-05-27 @ 02:13:08
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Anita Lundin

Grattis!



Att få barn är det absolut bästa i livet :-)

2010-05-27 @ 14:56:10
URL: http://mestosforsenskennel.blogspot.com
Postat av: Linda

Grattis till det "lilla livet" som ska flytta in! Det kommer att förändra era liv, det kan jag lova ;-)

2010-05-29 @ 19:15:07
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback