I was aiming for the sky...

Jag är inte den som sitter bänkad framför schlagerfestivaler
och röstar för brinnande livet på mina favoriter.
Inte alls, snarare tvärt om.

MEN. jag såg Salem al fakir på en sån där deltävling och blev kär.
Idag läser jag tidningen om Anna Bergendahls(?) "fiasko".
Så då undrar ju jag förstås - varför skickade vi inte lockhåret
med sitt piano istället?

Jaja, vi får inte vara med i finalen men jag gråter inte för det.
Jag tycker inte direkt det är konstigt att vi inte gick vidare heller,
varje gång låten spelas på radio ryser jag ungerfär lika mycket
som när folk inte kan äta anständigt med kniv och gaffel.
Ni vet när det skär igenom hela kroppen.. av obehag.
Det kanske var att ta i, men allvarligt.. Jag gillar den inte.

Lockhårets text passade iaf fint på fröken Converse igår

"I was aiming for the sky, ended up flat on the ground"




Lämna ett avtryck
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha ha, du är finurlig du :-)

Att slänga med en beställning går nog finaste fint skulle jag tro, å ha nu en fin helg, din första morsdag som mamma, eller ja, soon to be mum :-D Kram!

Postat av: Mattias

Nä så imponerad var jag inte heller av vårat bidrag. Snart lyfter planet och om ett par timmar hämtar vi lilla lipton :p ha en skön lördag =)

2010-05-29 @ 08:35:25
Postat av: Angelica

Salem e min pojkvän:D

2010-05-29 @ 09:16:55
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan inte äta anständigt. Du får ge mig en plasttallrik nästa gång ;)

2010-05-31 @ 08:30:35
URL: http://nsominorrland.com

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback