Tjugofjärde

2010 05 24 - Nackdelen med en vit & en svart hund när man inte har tid att
vara noggrann med kamerainställninarna.


Lämna ett avtryck
Postat av: Inger

Tur att Diila har ett rosa halsband, nu förstår jag det där med neonrosa mössor ;)

2010-05-25 @ 16:45:18
Postat av: Mr Cool

Hej vovvarna! Ni saknar mig va?

2010-05-25 @ 17:52:16
Postat av: Eva

Men gud.. vet inte om jag grattat till det som komma skall?! Isåfall gör jag det nu, STORT GRATTIS till er! Vad kul:)



Tjusiga kort du knäpper, kanske man ska anlita dig som barnfotograf när tiden är kommen?;)



Kram

Postat av: Sockenvägens Söta

Hi hi strongt jobbat att få alla tre att posa ;-)

2010-05-25 @ 19:58:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Jo jag har ju börjat med akupunkturen nu så jag hoppas att det kommer hjälpa. Annars mår jag bra. Börjar få ont i bäckenet men de hör ju som till. Att springa efter Sam och bära runt på han börjar kännas nu. Du ska va glad att magen inte växer så fort på dig. Men de sägs ju att man blir större fortare ju fler graviditeter man går igenom. Jag hade ju lite mamma kläder kvar sen jag vänta Sam. Sen har jag köpt lite sommar kläder nu :) Roligt att du får dig lite karate sparkar oxå ;) Härligt att känna h*n gympa runt därinne. Vi måste ses snart. Tusen kramar söta vän!

2010-05-25 @ 23:01:13
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sofi svarar

Ingo: ja eller hur ;-)



Mr Cool: Diila längtar iaf efter Lipton! :D

2010-05-26 @ 08:17:07
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback