Inköpslistan växer

Jag har en liten inköpslista memorerad i mitt huvud..
Den växer skapligt kraftigt just nu och jag tror det börjar
vara läge att skriva ner den på papper..

Mitt nästa inköp kommer iaf vara en vapenrem från
baggen.
Grymt skön rem som inte skär in i axeln och som framförallt
stannar kvar där man lägger den..
Jag är måttligt less på den rem jag har nu, som slinger omkring
på axeln och är allmänt jobbig.

Nej, nästa köp blir minsann en baggenrem!


Lämna ett avtryck
Postat av: Kia

Mmm, det gör ont. Men sedan blir det ju så bra! Och de är helt klart värt det! Jag går en gång i månaden. Skulle inte klara mej utan vår allas Ulla-Märta! Kram kram

Postat av: Peter

Jo de gick fint! =)

2008-08-31 @ 22:12:27
URL: http://pjoter.blogg.se/
Postat av: Anonym

men att de är:-) hihi

2008-09-01 @ 08:15:44
Postat av: Anita

Jag har också en liten lista:



Kombivapen eller kulvapen eller både och (hagelbock har jag redan)

Jaktbyxor

Jaktkeps

Underställ i merinoull (vi hade -3 grader i Narken igår på morgonen).



Synd bara att allt ska kosta så mycket...

2008-09-01 @ 18:11:07
Postat av: Sofi svarar

Anita:

Ja, min lista har blivit helt enorm på sista tiden.

förutom vapenrem så är jag även sugen på en 22a och sen är jag i ett förfärligt stort behov av extraljus till bilen! det svider i plånkan, minst sagt.



Visst är det härligt att det är lite minusgrader?

Det var frost och magiskt kallt när jag körde till jobbet i morse, snart äre dags för vinterdäck!

2008-09-01 @ 22:38:31
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag har svarat på min blogg.

2008-09-02 @ 08:59:33
URL: http://mestosforsenskennel.blogspot.com
Postat av: Anita

Hur har det gått på jakten för er då? Har du fått skjuta mycket fågel för Coda i år? :)

2008-09-03 @ 12:43:16
Postat av: Anita

Nu är jaktkepsen inhandlad. En sak mindre att tänka på. Jag gjorde även ett impulsköp; en stol/pall att ha med sig i skogen.

2008-09-03 @ 19:01:56

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback