Tjejsnack v 24

Vissa gånger kan man ju faktiskt ställa upp i det här tjejsnack. :)

Fotografering
  • Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?
    Canon Digital Ixus 800i.
  • Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
    Hm jag har en kamera i min mobil, men jag använder den inte allt för ofta.
  • Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
    Yes, det är som sagt bland det bästa! fotograferar allt. Naturen, djuren, vännerna.. osv
  • Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
    Haha! nej? jag fastnar inte på bild
  • Vad fotograferade du senast?
    Coda, Amigo & Elis när dom sprang benen av sig och badade i Avaträsk

image192


Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback