Trädskällare

eller som Jonas säger, "Fågelskrikare". (det var jävligt roligt just då)
På tal om Jonas, så åker jag & min fågelskrikare Coda till Frida på fredag. woho!

Tänkte iaf visa upp våra fina trädskällare, mest visar jag dem nog för Emma ;-)
Ni får ha lite överseende med bilderna. har inte orkat göra något åt dem.

image108
Coda, 8v

coda_amigo
Coda & Amigo i Avaträsk. Februari -07

image105
Lycklig Amigo i Borgafjäll Oktober -06

image106
Bäbis Coda och Amigo på Lajksjömon. Augusti -06

image110
Coda på Lajksjömon, 28 Oktober -06

image111
Amigo i Avaträsk, Juni -06

image114
Bus i Borgafjäll, Oktober -06

image115
Coda i Avaträsk. Februari -07

image116
Världens sötaste Coda. 5v gammal ^^

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Jag lovar du kommer få slava som fan i helgen!

Postat av: gothiqua

Sofi, du måste blogga oftare!! ;D

2007-03-11 @ 10:36:11
URL: http://gothiqua.blogg.se
Postat av: Emma

BRA SKRIVET!! Tänk om jag hade kommit på att skriva samma sak själv till henne. =) Är allt bra annars? Dom är så söta era hundar!! Jag hoppas Mille väljer en norrbottning istället ;) Han har sagt att han faktiskt skulle kunna tänka sig en norrbottning så I HOPE! Kram!

2007-03-14 @ 13:05:59
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback