Jag är Ägd!

Minsann!
Efter pizzasvullande med A så var vi överfyllda och trötta.
Ett soffchill och mackbesök senare stod vi redo framför Eye toy
där jag, Sofi Holmgren, förlorade väldigt stort. 2-1 till A med andra ord.
Men kul vare och nu står ett Eyetoy till PS2 på min önskelista till tomten.

Eftersom jag inte längre har något PS2 i min ägo efterlyser jag även
en sån konsoll, gärna med 2 handkontroller och minneskort..
Mitt singstar kommer känna sig utmobbat om jag inte införskaffar mig
ett nytt PS2..

Nu ska vi chilla och svulla lite mera. Det är vi bra på.

trevlig kväll

Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

Jag vill också svulla pizza med dig,
ska vi svulla pizza någon kväll och snacka
skit? det vore behövligt! :*

2008-04-27 @ 22:34:06
Postat av: Sofi H

Anonym:
Det vore bra att veta vem det är jag ska svulla pizza med först ;)

Postat av: Emilie

ah, men bra att jag glömde skriva i namnet! ;)

2008-04-28 @ 18:04:56
Postat av: Sofi svarar

Emilie:
Sötnöt :*

2008-04-28 @ 19:27:49
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: skogstokig

Ja du har alldeles för lite bilder på din blogg! =)

2008-04-29 @ 09:02:32
URL: http://skogstokig.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback