Min resa till Afrika, dag 1; Avresa mot Sthlm

Den 12 mars klev vi upp för tidigt för vårat eget bästa och
tryckte in oss i mammas bil för att åka till Ösd C där tåget
skulle ta oss till Sthlm C och bästa F i Tumba.

Tågresan hade gått helt smärtfritt om inte vår ena resväska
rasat ner från bagagehyllan och lyckligtvis träffat vår sätesgrannes
bärbara dator. Gud var tack och lov med oss och datorn höll och
grannen var lugn och sansad.

Väl i sthlm rusade vi omkring på några affärer och begav oss senare
till övernattningshemmet hos F, J och Elis i Tumba.
Jag bjussade på en smarrig sallad & somnade till One Tree Hill.

Jon förbereder sig på Ösd C

Jon och Petra försöker passa in i den stora staden

Jag och Frida turistfotar lite

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Tack för sallad, och för tacostallriken, hihih!

Postat av: Jeanette

Men åh, vad är det för bil? :)

Ja, det brukar vara så i Dorotea/vilhelmina trakterna.. Därför jag är så osäker på vilka som skall få mitt lösenord ifrån dessa trakter :P haha! Men ja, du får det iaf ;)

Vad "trist" att höra att det tagit slut. Eller trist och trist, det var kanske meningen? Hoppas folk slutar snacka iaf!
kram på dig!

2008-04-14 @ 03:16:47
Postat av: Vanja

Mycket som händer i livet nu? Det är ju som viskleken allt skvalller tycker jag... Först börjar det med att man kanske säger att man borde motionera mer, och i det sista örat låter det som att man kan vara gravid...

tog bara ett exempel ;P Meeeen, i hate skvalller!
det är luften där uppe som gör att människorna tappar bort hjärnan för att gotta sig åt andra - tror jag! :P

kram!

2008-04-14 @ 11:20:36
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback