Snö snö snö!

Helt fantastiskt hur det faktiskt KAN snöa så mkt som det gör
och har gjort. att det blir en vit jul är ju ganska säkrat.
Men grova snöfall är inte bara positivt.. jag var inte lika happy about it
på vägen hem från Lappland igår.. att köra 50km/h i några mil för att man inte
ser bättre ligger inte i topp på min favoritsakerattgöralista direkt.

det snöar idag oxå och jag ska hämta hem min lille pärla som vart
ifrån mig i en månad..  Men han ska nu vara pigg och fräsch och
lika snygg som innan han var tvungen att åka till sjukhuset.
Det känns galet skönt att ha sin egen bil igen, även om det kommer
kännas lite obekvämt att köra hem den.. tror jag.

Trevlig dag. snart dyker det upp nått ballt!

/sh


Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback