Ragga läsare

Jag blir nästan lite impad på de som stryker omkring i bloggvärden
och lämnar små kommentarer i varje blogg de besöker.
Positiva, likadana kommentarer i var och varannan blogg..
Jag tyckte först det var lite kul att någon skrev att jag hade en fin blogg.
Tack tyckte jag, tills jag insåg att personen faktiskt skriver så till typ alla,
även de med blogg.se's original stilmall. ;-)

Typiskt värre, tur jag har en ny layout på g.

Raggar ni läsare till er blogg?


(jag försöker iaf ragga kommentarer, dock verkar det vara få som nappar)

Lämna ett avtryck
Postat av: Lindas krypin

Jag har också fått samma kommentarer, "Fin blogg" osv... Verkar vara någon som "stryker" omkring och raggar läsare....


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback