Dagens to-do-list..

Klart man sover längre än planerat..
Detta hade jag i alla fall tänkt hinna med idag

Sola [X]
Städa [ / ]
Tvätta [X]
Hälsa på E [X]
Jobba 13 - 17 [X]
Klippa hundklor [X]
Fixa klart för PartyLite [X]
Prommis med dogsen [X]
Lämna paket (Tradera) [X]
Jaktkursen 18.30 - 21.00 [  ]
Packa ner det sista i resväskan [X]

Trevlig dag på er..

Jaktkursen känns just nu väldigt långt borta.
Åteljakt på vildsvin.. jag kanske kan läsa hemma

Vad gör ni idag?

Lämna ett avtryck
Postat av: Nylonqueen

Usch, jag jobbar jag, jätte tråkigt är det - sitter på telefonisupporten å tycker att jag knappt kan nåt. Förkylningen jag var hemma för förra veckan vill aldrig ge med sej, ff tjock hals, lock för öronen å täppt näsa. Grått å mulet är det i Sundsvall oxå. Tjingeling!

Postat av: Vanja

Jag har jooobbaaat hela dagen!
Sen har jag gjort daimglass som väntar på mig till ikväll ;) då blir det film och GLAAASSS . hhöhö. när åker ni? :) JAG ÄR AVIS!

2008-03-11 @ 18:06:19
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback