En ny onsdag

Jag gillar onsdagar... Det är mitt i veckan, det är greys..
Att titta på greys alla alla alla onsdagar är en såndär grej
som vi alltid gjort.. det är lite vår grej.. jag tycker om det.
Det är bekvämt att veta att det finns där, som det gjorde
när Dorotea var mitt hem och även hans..

WRAAAAAAHH!!! för personligt.

vi börjar om.

jag gillar onsdagar... Det är mitt i veckan och det är greys.
Så var det med det.
eller...
är det med det.

i alla fall så ville jag ha sagt att det är greys ikväll och att
Jonas är den bästa, min trygghet.

Have a nice day,

Sh

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Kliar mig på bröstet!

Postat av: skogstokig

Soffor är världsliga saker!

2008-11-19 @ 12:40:47
URL: http://skogstokig.blogg.se/
Postat av: skogstokig

Vrång är mitt mellannamn! =)

2008-11-19 @ 12:56:40
URL: http://skogstokig.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback