Bara för att

Det här är svårare än du tror!
- Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
- Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
- Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till!

1. Vad heter du?: Sofi
2. Ett ord på fyra bokstäver: Sova
3. Flicknamn: Saga
4. Pojknamn: Sebastian
5. Yrke : Skogstjänsteman
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Strumpor
8. Mat: Sill och potatis
9. Sak i badrummet: Schampoo
10. Plats/stad: Stugun
11. En orsak att vara sen: Slå sig när man halkar på en isfläck
12. Något man skriker: Se upp i backen!
13. Film: Step up
14. Något man dricker: Saft
15. Band: Sizzla?
16. Djur: Stövare
17. Gatunamn: Strandvägen
18. Bil: Subaru
19. Sång: Sorry, blame it on me
20. Aktivitet med mer än en deltagare: simning

Jag utmanar

Crook
ME
Nina
N som i Norrland
Luran

Lämna ett avtryck
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tackar, nice att få jobba (nästan) hemma vid, men jag kommer att sakna skogsbiten. Men man får väl uppleva den live på helgerna iställe :-)



Å jag hoppar utmaningen, gjorde den för någon vecka sedan och jag tror int jag har hjärnkapacitet att göra den en gång till med helt nya svar...



Såg att det blir Borga å bräda för damen, tusan så härligt - åk lite för mig med!



Kram kram

Postat av: S A O S . B L O G G . S E

något man skriker: se upp i backen ;) hahahaha.



kommer du ihåg när vi byggde hopp i slalombacken och min bror fick vara testdocka? haha. de kom jag å tänka på :P

2009-03-06 @ 01:35:48
URL: http://saos.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback