Ett år senare

Jag har bott i jämtland i ett år och lite till.
För nästan precis ett år sedan skrev jag ett
inlägg med innehållet:

Göra blodpalt och vara gräsänka i mitt nya hem i Bomsund.
Sökande av tv spel- och skitsnacks kompis.

Idag, ett år senare, kan jag tala om att min helg kommer att bestå av:
Göra blodpalt och vara gräsänka i mitt nya hem i Fugelsta.
Men i år HAR jag en kompis som ska spela tv spel och prata strunt med
mig i morgon.

Otroligt lustigt. But I like it.

Nu ska jag rocka bort pollysarna jag stoppat i mig och sen sova.
I morgon startar min vecka som gräsänka. Eller ska man säga jaktänka?


Silverpilen på gården har tappat en gren.
Jäkla snö.



Lämna ett avtryck
Postat av: Mamma Inger

Synd på pilen, men det växer nog ut nya grenar. Här har det snöat hela dagen, men jag antar att ni har mer snö än vi i alla fall. Vi hörs! /Kram

2009-10-12 @ 16:04:50
Postat av: Jennie

Hahaha va roligt med inlägget från förra året.

Postat av: Nina

Men tjenis!

Roligt att du är intresserad!

Fundera lite du och hör av dig då du bestämt dig!



Många kramar till dig <3

2009-10-14 @ 20:57:16
URL: http://ninuz.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback