Friskt ute!

Nog tusan kan man säga att det är lite smygfriskt ute nu va?
Jag är tacksam att jag bor här på höjden där det i alla fall inte
är sådär olidligt kyligt som det är på andra ställen här i landet,
som i Dorotea tex. brrr.

klart.se spår att det ska bli -37 grader där, i Dorotea alltså,
natten mellan mån-tis till veckan. Grattis alla Doroteabor.
Själv stannar jag i Fugelsta & njuter av våra "varmgrader" :-)

Det är i alla fall supervackert ute om dagarna.
Ska försöka mig på att fota i morgon om det inte händer något
galet under natten som förstör hela härligheten.

God Natt!

Suddig bild från igår. Fett kallt, jag frös ihjäl och önskade att jag oxå

fick ligga nerbäddad i en mysig och varm vagn.

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Camilla

Hej!

Toppen! Då får vi höras av till veckan! Ev i helgen om Hugos feber ger sig nån gång...

// Camilla

Postat av: Nina

Hej vännen. Tack för det fina julkortet <3 Så underbart söt han är eran lill fis ;) Vi ses väl nu i jul! Hoppas det iaf. God jul vännen och ge Eliah en kram från oss!

2010-12-20 @ 14:58:14
URL: http://ninuz.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback