Resultat - Maxtest

Alla maxtest är gjorda och för att sporra mig lite extra
tar vi väl och publicerar skiten här :-)

Maxtest 1: "Kom så långt du kan på 30min"
Träningsform: Crosstrainer
Distans: 9km
Kommentar: Det var det bästa jag kunde åstadkomma just idag.

Maxtest 2: "Plankan"
Tid: 01.47
Kommentar: Gjordes på tå. Guuu va plankan är jobbig!

Maxtest 3: "Armhävningar"
Antal: 15st
Kommentar: Gjordes på knä.
Det är push ups som gäller, vilket aldrig varit
min starka "gren". Vurpade redigt för typ 10 år sen och
handleden har aldrig varit sig lik sedan dess. Men 15st fick
jag till innan jag brakade ihop & fick en insikt om att
ta upp handledsträningen vore på sin plats!! :-)

Maxtest 4: "Upphopp"
Antal: 69st
Kommentar: Det var kämpiga hopp i slutet kan jag meddela.
Fy sjutton vad jobbigt det var!

Maxtest 5: "Jägarvila"
Tid: 01.30
Kommentar: haha! Så förbaskat dåligt resultat att jag nära på
skäms :P LÄNGTAR efter att få slå den där tiden. :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Nina

Ja inte vet jag men i mina ögon så ser ju dina resultat kanon bra ut. Skulle aldrig klara det allt där. Bra jobbat Sofi :) Blir alltid lika impad av hurtiga människor och önskar att jag kunde ha lite av er energi/motivation. Då skulle jag inte sett ut så här ;) Kramar till er <3


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback