Välkommen lille vän!


Eliah vill hälsa sin allra nyaste lille kompis välkommen till världen.

VÄLKOMMEN GULLUNGE! Vi längtar efter dig!

Jag vet att det inte är speciellt längesen jag själv låg på förlossningen
och BB, men jag känner mig nästan lite.. eh.. Nostalgisk?!

Eliah, 12h gammal.. Tiden går så fruktansvärt fort.





Lämna ett avtryck
Postat av: Camilla

Postat av: Camilla

Kanske ska skriva nåt oxå... :-)



Nu var det alldeles för länge sen vi sågs igen :-( Hugo har fått feber igen, så vem vet när vi kan hälsa på igen... Åker ni till Dorotea över jul? När åker ni isf? Vi måste ju hinna ses innan jul iaf!



Ha det bäst och krama E från oss!



// Camilla

2010-12-14 @ 16:14:53
URL: http://torkkel.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback