Fantastiska sommar!

Jag riktigt känner hur skönt det ska bli med sommar.
Inte direkt den där stekande, hettande, kvava värme böljan.
Men ljumma sommarkvällar. fantastiskt!

Jag rev i vår ena rabatt igår. Blev säkert bra, för vad vet jag
om rabatter och blommor egentligen...
Den ser inte längre ut som en övervintringsplats för diverse
olika löv i alla fall och det är ju nånting bara det :-)

Resterande rabatter, grönsaksland och odlingslådor
ska jag ta tag i så snart som möjligt.
Jordgubbslandet ser jag kanske mest fram emot &
den lilla plätt där jag idag insåg att det bara måste
växa morötter kommer inte långt efter.

Även om det är sjukt tråkigt att rensa och räfsa och
allt vad man kan göra där i jorden så är det bara
såå värt det och såå skönt när det är färdigt.

så ja.. vad säger man..
Det ska bli ljuvligt med sommar!

Tog denna bild idag med helt galna inställninar på kameran.
Efter lite fipplande med photoshop ser ju bilden i alla fall lite kulig ut :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: alias Kvasthilda

Snacka om GULA påskliljor! :)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback