Idag

Jag & E gillar promenader. Han sover, jag fotar.

Kommer fortfarande inte helt överens med den lilla gröna
så i morgon är det nog systemkameran som får följa med.

Nu när man börjat komma in i det här mysiga mammalivet
så ska jag nog försöka mig på ett foto om dagen igen.
Har inga större förhoppningar om att jag kommer fixa det,
men att i alla fall försöka är väl gott nog :-)

Foto: Sofi Holmgren / Pentax Optio W90

2010 11 09 - Emilie fyller år. Benny Fyller år. GRATTIS TILL ER!


Lämna ett avtryck
Postat av: Jenny

Jag hoppas verkligen våran myra vill komma snart, trode INTE att jag skulle gå över tiden men dom gör visst som dom vill!

Härligt att det går bra med lillkillen, minns att Lukas inte var så jätteförtjust i barnvagnen, han sov medans det rörde på sig (dock inte alltid) men vaknade så fort den stannade!

kram kram från Vattjom!

Postat av: erika

Riktigt härlig bild!:)

2010-11-11 @ 15:03:38
URL: http://missesbjorn.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback